مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده‌ای نزدیک اردوهای دانش‌آموزی را در استان مجددا راه‌اندازی کنیم.

اردوهای دانش‌آموزی در هرمزگان از سرگیری می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد قویدل صبح امروز (۱۹ تیرماه)، در آیین افتتاح پایگاه تابستانی و اوقات فراغت استان هرمزگان در کانون غدیر بندرعباس، اظهار کرد: در سه ساله گذشته به علت وجود ویروس منحوس کرونا، آموزش و پرورش استان برنامه‌های حضوری برای فعالیت‌های تابستانه نداشته است و پس از این دوره امسال اولین سالی است که این دوره‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های دانش‌آموزان در تابستان همیشه در خاطر آنها خواهد ماند. 

قویدل با بیان اینکه در سه ماهه تابستان مدارس تعطیل است اما فعالیت‌های تربیتی تعطیل نیست ابراز داشت: اگر برای این دوره با برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تاثیرات خیلی خوبی در حال و آینده دانش آموزان خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد: در سند تحول بنیادین برای آموزش و پرورش ساعت‌های شش‌گانه را داریم که این ساحت ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق در هر شش ساحت را دارد، هر موضوعی که در ساحت‌ها تدریس شود باید با برنامه باشد و اگر غیر از این باشد نمی‌توان گفت دانش آموز طبق سند تحول بنیادین تربیت شده است.

قویدل خاطرنشان کرد: گاها شاهدیم دانش‌آموزان استان‌های دور دست برای بازدید از ظرفیت‌های دریایی استان به هرمزگان می‌آیند اما متأسفانه دانش‌آموزان استان هرمزگان هنوز  بسیاری از ظرفیت‌ها را ندیده‌اند و زیبایی‌های جزایر استان بهره‌مند نشده‌اند بر همین اساس تلاش خواهیم کرد در آینده‌ای نزدیک اردوهای دانش‌آموزی را در استان مجددا راه‌اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.