فرمانده سپاه سلمان گفت: آمریکایی‌ها قطعا به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و برای آن ها شیعه و سنی تفاوتی ندارد.

فرمانده سپاه سلمان: برای آمریکایی‌ها ‌شیعه و سنی تفاوتی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد شفائی ظهر امروز در جمع سربازان مرکز آموزش شهید شوشتری زاهدان، اظهار داشت: ایام ماه ذی الحجه بسیار پر برکت است و افرادی که توفیق تشرف به مکه مکرمه و مدینه منوره را پیدا کردند قطعا اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند سبحان دارند.

وی افزود: خدمت همه شما عزیزان ارض خداقوت دارم و از مسئولین این پادگان جهت آموزش جوانان این خطه از کشور تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: آن چیزی که از بزرگان دین به ما رسیده، این است که انسان باید از فرصت ها بیشترین استفاده را ببرد. یکی از فرصت هایی که امروز در اختیار ما قرار گرفته و زودگذر است همین دوران سربازی است که باید از آن به بهترین شکل بهره مند شد.

شفائی تصریح کرد: اگر روایات بزرگان دین را مرور کنیم و در آیات قرآن نیز تدبر کنیم خواهیم دید که اهمیت موضوع شناخت دشمن بسیار زیاد است. اگر انسان توان شناخت دشمن را نداشته باشد ممکن است عمر پر برکت او به بطالت برود و موجب آن شود که عاقبت بخیر نشود.

وی افزود: انسان در مسیر زندگی خود دو مدل دشمن را در مقابل خود دارد؛ دشمن درون و بیرون این دو مدل دشمن می باشد که در مسیر راه انسان وجود دارد.

وی افزود: یاس و ناامیدی در وجود انسان بزرگترین دشمن وی در مسیر زندگی اوست؛ اگر در وجود انسان ناامیدی بوجود بیاید توان زندگی روزمره خود را نیز ندارد.

فرمانده سپاه سلمان گفت: خداوند در قرآن قوم یهود را بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان معرفی کرده است. آنها دشمنان کینه توز و بزرگ اسلام هستند که تمام تلاش خود را برای از بین بردن این این الهی به کار بستند.

وی افزود: قوم یهود از ابتدای پیدایش اسلام به دشمنی با آن پرداخت و جنگ‌های بزرگی را علیه مسلمین به راه انداخت. امروز نظام سلطه در همان نقش یهود به عنوان بزرگترین دشمن اسلام شناخته شده است؛ نظام سلطه با سردمداری آمریکا تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفته است.

شفائی تصریح کرد: دشمنی نظام سلطه تنها با مسلمانان نبوده و آنها در جای جای جهان و هرکجا که منافعی برای خود دیدند با نفوذ آن کشورها را تکه تکه و تضعیف کردند.

وی افزود: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفت و در ادامه نیز با استفاده از غول رسانه ای خود تلاش کردند تا اذهان جوانان ما را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز شناخت شیوه های دشمنی آمریکا از ملزومات حرکت در مسیر انقلاب است. اگر ما هدف دشمن را نشناسیم قطعا با مشکلات عدیده روبرو خواهیم شد. هدف اصلی دشمن، ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان است. آمریکایی‌ها قطعا به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و برای آن ها شیعه و سنی تفاوتی ندارد.

شفائی در ادامه گفت: آمریکا داعش را برای ضربه زدن به اسلام در اذهان مردم جهان و ایجاد اختلاف و تفرقه در بین خود مسلمانان بوجود آورد. اقدامات داعش و جنایات آنان در هیچ جای اسلام وجود ندارد و این هوشیاری مسلمانان است که می تواند این دسیسه ها را کنار بزند.

وی افزود: امروز دلیل دشمنی بزرگ نظام سلطه با جمهوری اسلامی این است که آنها نمی خواهند این نظام به عنوان یک الگو در بین جهانیان مطرح بشود. آنها برای تقابل با این نظام تمام توان خود را به میدان آورده اند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: میدان دار امروز انقلاب و سرمایه های اصلی این نظام در تمامی عرصه ها به خصوص در مقابله با دشمنان شما جوانان هستید و باید با بصیرت و شناخت درست از دشمن و برنامه هایش به مقابله با آنان بپردازید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.