قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در قالب پویش «اطعام علوی»، ۹۱ هزار و ۸۳۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

توزیع ۹۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش قدس انلاین، قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در قالب پویش «اطعام علوی» و همزمان با عید سعید غدیر خم با هماهنگی مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع ۹۱ هزار و ۸۳۵ پرس غذای گرم به ارزش ۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون و ۲۱۵ هزار ریال انجام شد تا نیازمندان در این عید اکبر اطعام شوند.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۹۲۲ هزار ریال در دهه امامت و ولایت در سطح استان توزیع شد.

عبداللهی فلسفه عید غدیر را در کنار غمگساری از نیازمندان و دردمندان، ایجاد فضای با نشاط همراه با برپایی سفره‌های احسان و نیکی اعلام و خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همه هزینه‌های «اطعام علوی» در روز عید غدیرخم عید امامت و ولایت مولا علی (ع) توسط مردم خیر استان تامین و پرداخت شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: در این ایام جشن‌های متعددی نیز برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان برگزار و از مددجویان سادات تجلیل و تکریم شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.