رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به آغاز عملیات جستجوی کودک غرق شده در رودخانه هراز توسط تیم‌های امداد و نجات، گفت: در کمتر از ۲۴ ساعت دومین کودک در رودخانه هراز غرق شد.

غرق شدن دومین کودک کمتر از ۲۴ ساعت در رودخانه هراز

به گزارش قدس آنلاین جمشید نیکزاد دقایقی قبل، اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت دومین کودک در رودخانه هراز غرق شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات جستجوی کودک غرق شده ۹ ساله در رودخانه هراز، افزود: از ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز با اعلام خبر غرق شدگی از طریق مرکز ۱۱۲ با جمعیت هلال احمر کودکی به نام (علی ـ م) در منطقه آب اسک رودخانه خروشان هراز تیم های امداد و نجات پایگاه های رینه، گزنک و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل وارد میدان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به افزوده شدن تیم های جستجو و نجات از پایگاه های امدادی مستقر در محور هراز و جمعیت هلال احمر، خاظرنشان کرد: عملیات از نخستین ساعات اعلام خبر آغاز شده و تیم های امداد و نجات کوهستان، دهیاری و نیروهای مردمی نیز مشارکت دارند.

نیکزاد با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اثری از کودک ۹ ساله پیدا نشد ولی همچنان جستجوها در منطقه ادامه دارد، گفت: از همه مسافران و گردشگران تقاضا دارم در صورتی که حاشیه رودخانه خروشان و کبیر هراز را برای استراحت و تفریح خود و خانواده انتخاب می‌کنند مراقب کودکان و نوجوانان باشند.

وی با اعلام اینکه ظهر روز جمعه گذشته نیز کودک ۱۲ ساله اهل بابل به نام (محمدمهدی  ـ م) در منطقه پل وانا غرق شد، بیان کرد: پس از جستجوی فراوان تیم های مردمی، آتش نشانی و امداد و نجات هلال احمر پیکر بی جان این کودک در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در منطقه بعد از پل وانا پیدا و تحویل سازمان آرامستان شد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.