مدیرعامل توزیع برق پایتخت از قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف دیگر که به اخطارهای داده شده و مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی‌اعتنا بوده‌اند، در روز جاری خبر داد.

برق ۵۱ اداره پرمصرف دیگر در پایتخت قطع شد

به گزارش قدس انلاین، کامبیز ناظریان مدیرعامل توزیع برق پایتخت با بیان این که پیش‌بینی نیاز مصرف برق شهر تهران طی روز یکشنبه، ۲۵ تیرماه با دمای هوای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ مگاوت بوده است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده توسط همکاران و همچنین همراهی قابل تقدیر مشترکان و شهروندان تهرانی، پایداری شبکه به صورت کامل حفظ شده ولی تداوم این پایداری همانطور که پیش از این نیز عنوان شده نیازمند همراهی همه جانبه مشترکان است.

وی با بیان این که هر یک درجه افزایش دمای هوای شهر تهران به دلیل تشدید فعالیت سامانه‌های سرمایشی حدود ۲۰۰ مگاوات به بار شبکه توزیع برق شهر تهران می‌افزاید، بیان کرد: کنترل دما و عملکرد سامانه‌های سرمایشی در مدیریت بار مصرف بسیار موثر است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت ضمن تاکید بر این که مشترکان اداری و تجاری از جمله بزرگ‌ترین مصرف کنندگان انرژی در این کلان شهر هستند، با قدردانی از همراهی غالب مسؤولان دستگاه‌های اجرایی از قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف دیگر که به اخطارهای داده شده و مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی‌اعتنا بوده‌اند، در روز جاری خبر داد.

ناظریان همچنین خاطرنشان کرد: مشترکان تجاری بزرگ شهر تهران در صورت مدیریت مصرف برق می‌توانند بالغ بر ۳۰ مگاوات از بار شبکه برق تهران را در ساعات اوج مصرف کاهش دهند و در صورت خودداری از همکاری مورد انتظار به منظور کسب اطمینان از آرامش و آسایش تمامی شهروندان، با اعمال محدودیت‌های ویژه مواجه خواهند شد.

وی یادآور شد: تمامی مشترکان شهر تهران در صورت استفاده از مولدهای برق در ساعات اوج مصرف به ازای هر کیلووات ساعت برق تولیدی ۱۵۰۰ تومان پاداش خواهند گرفت.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت افزود: از ابتدای خردادماه تا امروز نیز بیش از یک میلیون مشترک خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی صرفه‌جویی شده‌اند که از همکاری آنان با خادمان خود در صنعت برق کشور قدردانی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.