دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره عراق با حضور جمعی از مسئولان شرکت نمایشگاه‌های این استان و فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره در شیراز گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس یکشنبه در آیین شروع به کار این دفتر گفت: با تأسیس این دفتر توسعه تجارت فارس در عراق شتاب می‌گیرد.

محسن نهاوندی افزود: با هدف تقویت مراودات و تعاملات تجاری - اقتصادی این ۲ سایت نمایشگاهی، دفتر نمایشگاه بین المللی بصره در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افتتاح شد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاستگذاری های ملی و بین المللی برخی از مراکز نمایشگاهی ایران به عنوان پایلوت توسعه و ترویج زیر ساخت های صادراتی در حال فعالیت هستند که نمایشگاه بین المللی فارس هم در زمره این نمایشگاه ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه ها در ترویج و توسعه صادرات غیر نفتی کشور، توسعه بازار داخلی، اشتغال زایی و انتقال تکنولوژی و دانش،هم افزایی صنایع و خدمات و صادرات نقش مهمی را ایفا می کند.

نهاوندی افزود: این ۲ نمایشگاه بین المللی در تاریخ های ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه امسال در نمایشگاه بین المللی بصره برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی است تا تولید کنندگان این حوزه ها با حضور در این نمایشگاه ضمن رو نمایی از آخرین دستاوردهای خود، بازار تجاری و صادراتی مناسبی را برای کسب و کار ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: با راه‌اندازی این دفتر در سایت نمایشگاهی فارس مراحل ثبت نام و روند برگزاری نمایشگاه تسریع و تسهیل خواهد شد.

نهاوندی اظهار کرد: این دفتر همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه‌مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشور عراق و سایر کشورها با شماره های ۰۹۳۷۰۱۵۱۲۴۲ و ۰۹۱۷۹۲۵۰۸۶۷ تماس بگیرند و یا به وبگاه www.basraexpo.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.