فرمانده انتظامی کاشمر از کشف ۱۰ تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی احتکارشده در بازرسی از انباری یک واحد تجاری در این شهرستان خبر داد.

احتکار ۱۰ تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی در کاشمر

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسن مشهدی با بیان این که احتکار کالاهای اساسی و عدم عرضه آن به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قانونی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از احتکار مقادیر قابل توجهی برنج و روغن در انبار یک واحد صنفی در یکی از مناطق شهرستان کاشمر مطلع و پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به این که ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۱۰ تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی احتکاری کشف شد.

مشهدی از معرفی یک متهم در این زمینه برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش محموکله مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.