رئیس اتاق اصناف کرج گفت: دخالت صنف آرایشگران در اموراتی که در رسته پزشکی تعریف شده ممنوع است و پیگرد دارد.

پای برخی آرایشگاه‌های زنانه در کفش پزشکان زیبایی

به گزارش قدس آنلاین، بهروز حصاری اظهار کرد: برای هر صنفی در اتحادیه مربوطه قوانینی تعیین شده که تمام واحدهای زیر مجموعه آن اتحادیه موظف به رعایت آنها هستند.

این مسئول در ادامه با گلایه از برخی اقدامات پزشکی از جمله تزریق ژل و بوتاکس در تعدادی از آرایشگاه‌های زنانه استان البرز توضیح داد: متاسفانه این اقدامات که در حدود صنف مربوطه نیست، اغلب در آرایشگاه‌های فاقد مجوز صورت می‌گیرد.

حصاری تاکید کرد: آرایشگران زنانه حق دخالت در انجام موارد پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس را ندارند و با متخلفان از قانون در این زمینه برخورد لازم انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: انجام اعمال زیبایی مانند بوتاکس در آرایشگاه‌ها ممنوع است، چون جراحی تخصصی تنها در صلاحیت پزشک متخصص یا پزشکان دوره دیده است و انجام این موارد زیبایی در مراکز غیر مجاز مداخله در امور پزشکی بوده و ممکن است منجر به عوارض شدید و غیرقابل جبران شود.

وی اظهار کرد: از مردم درخواست می‌شود برای اعمال زیبایی صرفا به پزشکان متخصص مراجعه کنند تا خدای نکرده دچار آسیب های جبران ناپذیر نشوند.

رییس اتاق اصناف کرج ادامه داد: علاوه بر این از مردم درخواست می‌شود درصورت مشاهده تخلف از سوی آرایشگاه‌ها موضوع را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.