مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

پویش هر هیات، آزادی یک زندانی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این پویش با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» و همین طور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد، شهرداری یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و شهرداری یزد و همین طور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما مرکز استان اجرا می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان تصریح کرد: سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی تعداد ۱۲ زندانی از زندان‌ها آزاد شدند.

عظیمی گفت: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز شد و حال که در استان یزد شاهد چهارمین سال متوالی این پویش هستیم، بسیاری از استانهای دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد و امیدواریم در سال جاری نیز مشارکت بسیار بالای اهالی حسینیه ایران را شاهد باشیم.

وی از تبلیغات به صورت بیلبوردی و بنری با حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی فرهنگی شهرداری یزد خبر داد و گفت: تیزرها و کلیپ های این پویش از ابتدای ماه محرم به صورت مکرر از صدا و سیما مرکز استان پخش و اطلاعات این پویش نیز به صورت زیرنویس اعلام خواهد شد.

عظیمی در پایان گفت: هم اکنون تعداد ۵۲ زندانی مشمول کمک ستاد مردمی دیه در زندانها به سر میبرند که خیرین و نیکوکاران و هیات‌های مذهبی می‌توانند جهت مشارکت در آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد کمک ها و نذورات خودد را به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  به حساب ستاد مردمی دیه استان یزد واریز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.