پیکر مطهر امیر حسین زاده، شهید مدافع امنیت روز سه شنبه بر دوش مردم ولائی و انقلابی تبریز تشییع شد.

پیکر شهید مدافع امنیت در تبریز تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، شهید حسین پور که در ماموریت گشت رضویون در میدان دانشسرا در هسته مرکزی تبریز از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید، روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مدیون شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مراسم تشییع با اشاره به اینکه شهید حسین پور از بسیجیان دلاور و مخلص بود که جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مدیون شهدای دفاع مقدس، حرم آل الله و مدافعان امنیت است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: شهدای نظام اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و مکتب انسان ساز امام حسین (ع) پای در مسیر حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های اصیل دینی گذاشتند و با نثار جان خود کشور را برای سال های سال بیمه کردند و ما باید قدردان این همه خون های پاک باشیم.

وی عاشورا را صحنه ای زیبا و بی مانند در راه مقابله با طاغوت خواند و ادامه داد: بر همین اساس نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ زنده مانده و خواهد ماند و امروز شاهد شکل گیری گفتمان هیات من الذله در اقصی نقاط جهان هستیم و به هیچ غعنوان این مسیر تعطیل بردار نیست.

نجفقلی زاده سرایی عزت در شهادت را مسیر ترسیم شده توسط بزرگان دین برای مسلمانان دانست و گفت: باید توجه داشت که حرمت در چنین مسیری برابر با تکه پاره شدن است.

پیکر شهید حسین زاده پس از تشییع از مقابل میدان شهدای تبریز و اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در میدان ساعت، برای خاک سپاری به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.