سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این استان خبر داد.

کشف بیش از ۱/۵ تن آرد خارج از شبکه در استان قزوین

به گزارش قدس آنلاین، جمشید خدایاری با بیان اینکه یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در استان قزوین کشف شده است، اظهار کرد: این میزان آرد در ۳۹ کیسه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در راستای نظارت و گشت‌های مشترک سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات و بسیج اصناف این محموله خارج از شبکه حین تبادل صوری بین خودروی باری و واحد نانوایی رؤیت و کشف شده است.

خدایاری خاطرنشان کرد: این آردها در حالتی کشف و ضبط شد که توزیع کننده آرد در تبانی با فرد نانوا به شکل صوری آردها را تحویل گرفته بود؛ اما قرار بود آردها به مکان دیگری منتقل شود.

به گفته این مسئول، پس ازتنظیم صورتجلسه برای آردهای مکشوفه متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری خاطرنشان کرد: نظارت بر عرضه کالاهای اساسی به ویژه حوزه آرد و نان یکی از مهمترین مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی محصوب می‌شود که برای این مهم روزانه بیش از ۲ تیم متشکل از ۶ بازرس در این حوزه نظارت دارند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر بازار کالاهای اساسی موارد تخلف را پس از مشاهده به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.