دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس خراسان، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد و استاندار خراسان رضوی به همراه روسای مناطق هفتگانه آزاد مشهد و سایر مسوولان حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه به همت منطقه آزاد چابهار و با حضور نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از شهرهای چابهار، اروند، کیش، بندرانزلی، ارس، قشم، ماکو و سرخس گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه آخرین راهکارهای صادرات، معرفی ظرفیت‌ها، راهکارهای رفع موانع است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری مناطق آزاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با شرکت‌های صادراتی جدید در زمینه‌های مختلف و رونق تولید و توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی با برگزاری ۴۰ غرفه در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.