جنبش مقاومت فلسطین حماس قطعنامه کنگره آمریکا که رژیم صهیونیستی را رژیمی غیرنژاد پرست خوانده بود، شدیدا محکوم کرد و گفت این قطعنامه ماهیت فاشیستی و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را تغییر نخواهد داد.

حماس: قطعنامه آمریکا، ماهیت نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را تغییر نخواهد داد

به گزارش قدس آنلاین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه به شدیدترین وجه، اقدام کنگره آمریکا را در صدور قطعنامه‌ای که رژیم صهیونیستی را «غیرنژادپرست» خوانده بود، محکوم کرد و آن را جهت گیری آشکار آمریکا در قبال این رژیم نامید.

جنبش مقاومت حماس اعلام کرد آمریکا با تصویب این قطعنامه، رژیم اسرائیل را برای ادامه اشغالگری و جنایات علیه ملت فلسطین تشویق می‌کند.

حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی امروز خود اعلام کرد: آمریکا با تصویب این قطعنامه تاریخ سیاه اشغالگری صهیونیست‌ها را نادیده گرفت که مملو از ده‌ها کشتار است.

جنبش مقاومت فلسطین افزود: آمریکا جنایات اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست را که با حمایت ارتش اشغالگر اسرائیل در شهرک «حواره» و ده‌ها روستای فلسطینی که در معرض آتش زدن و تخریب سیستماتیک منازل، خودروها و مزارع قرار دارند، نادیده گرفته است.

حماس جنایات اخیر شهرک‌نشینان در حواره و دیگر روستاهای فلسطین را نمونه شرم آور از نژادپرستی اشغالگران و سیاست پاکسازی قومی آنان علیه مردم فلسطین دانست  که محکومیت گسترده بین‌المللی را به دنبال داشت.

این جنبش ادامه داد: از مواضع فاشیستی مقامات رژیم صهیونیستی، می‌توان موضع اسموتریچ، وزیر جنایتکار این رژیم را نام برد که ملت فلسطین را بین زندگی در اسرائیل به عنوان شهروند درجه دو، مهاجرت و کشته شدن مخیر کرده است.

حماس تاکید کرد که تصمیم ناعادلانه آمریکا، ماهیت جنایتکار و نژادپرست رژیم صهیونیستی را که مبتنی بر سیاست پاکسازی قومی، آواره کردن فلسطینی‌ها و اسکان دادن مهاجمان و اشغالگران صهیونیست در سرزمین فلسطینیان بوده است، تغییر نخواهد داد.

حماس در ادامه گفت: مردم فلسطین به مبارزه و مقاومت مشروع خود در برابر اشغالگری تا اخراج آن‌ها از سرزمین ما و تأسیس کشور فلسطینی  بi پایتختی قدس ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.