هلال احمر فلسطین می‌گوید در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسیده و حداقل ۱۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

یک شهید و ۱۸ مجروح در یورش صهیونیست‌ها به نابلس

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه از یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس با همراهی نظامیان مجهز و مسلح این رژیم خبر دادند.

جوانان فلسطینی و رزمندگان گروه‌های مقاومت نیز به مقابله مسلحانه با ورود اشغالگران به نابلس پرداختند که نظامیان رژیم تروریست صهیونیستی نیز به سمت آنها تیراندازی و گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، هلال احمر فلسطین درباره این درگیری‌ها اعلام کرد در جریان تهاجم نیروهای اشغالگر به شرق نابلس، ۴ فلسطینی با گلوله واقعی مجروح شده که حال دو نفر از آنها وخیم است و ۱۵ مورد خفگی با گاز نیز گزارش شده است.

گردان نابلس به‌عنوان زیرمجموعه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای گفت که رزمندگان فلسطینی با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست که به منطقه مقبره یوسف یورش برده بودند، درگیر شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی در ادامه گزارش دادند مبارزان مقاومت یک بمب را در نزدیکی یک بولدوزر نظامی متعلق به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در شرق نابلس منفجر کردند.

دقایقی بعد هلال احمر فلسطین از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی بر اثر جراحت وارده در پی تیراندازی صهیونیست‌های تروریست خبر داد.

پیش از این نیز نظامیان صهیونیست با یورش به منزلی در شهر نابلس، دو جوان فلسطینی را شهید و دو تن دیگر را زخمی کرده بودند.

مرکز اطلاعات فلسطین (المعطی) گزارش داده از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۲۰۶ فلسطینی طی حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی و یا عملیات‌های شهادت طلبانه به شهادت رسیده‌اند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.