دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با بیان اینکه در مشهد و خراسان رضوی نیز شبکه نخبگانی شکل گرفته و درحال تکمیل است، گفت: این استان به دلیل موقعیت استراتژی که دارد و اتفاقات ملی و بین المللی که در آن رقم می‌خورد، برای ما در مجمع مشورتی نظام مسایل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور: شبکه نخبگانی در مشهد در حال تکمیل است

به گزارش قدس خراسان، حمزه صفربیگی روز پنجشنبه در پانزدهمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود هشت هزار نخبه فعال و دغدغه‌مند، از دل روستاها گرفته تا استان‌های مختلف کشور در پست‌های مدیریتی فعال هستند.

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور افزود: این نخبگان در پست های مختلف مدیریتی از جمله مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و شورای شهرها فعالیت می‌کنند و با کمک آنها اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده است.

وی با بیان اینکه رسالت و هدف ما در مجمع مشورتی نظام مسایل کشور عینیت بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در کمیسیون‌های تخصصی است، بیان کرد: نیاز است در مجلس شورای اسلامی یک اتفاق نخبگانی رقم بخورد تا بتوانیم از ظرفیت نخبگان، فعالان و افراد تاثیرگذار برای غنای بیشتر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

صفربیگی با بیان این که تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در این مجمع رقم خورده است، افزود: این مجمع همسویی و همگامی بسیار خوبی با دولت، استانداران، معاونان، فرمانداران و مدیران کل دارد.

دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با بیان اینکه در مشهد و خراسان رضوی نیز شبکه نخبگانی شکل گرفته و درحال تکمیل است، گفت: این استان به دلیل موقعیت استراتژی که دارد و اتفاقات ملی و بین المللی که در آن رقم می خورد، برای ما در مجمع مشورتی نظام مسایل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شورای اسلامی، ستون فقرات نظام در مدیریت جامعه است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این اجلاس گفت: شورای اسلامی، ستون فقرات نظام اسلامی در مدیریت جامعه بوده و در دین اسلام بر امور شوراها تاکید فراوان شده است.

ابراهیم علیزاده با بیان این که متاسفانه معمولا در شوراها و شهرداری‌ها به صورت جزیره‌ای عمل می‌شود، افزود: استانداری می‌تواند به منظور استفاده از ظرفیت کلان‌شهرها، واسطه بین شهرداری‌ها و شوراها شود تا اتفاقات خوبی در شهرهای کوچک رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.