رئیس بنیاد ایران شناسی گفت: در بنیاد ایران شناسی تلاش می شود ایران باستان را از دست ضد انقلاب و سلطنت طلبان بیرون بکشیم

خارج کردن ایران باستان از دست ضد انقلاب و سلطنت طلبان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران شناسی کشور امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم و جوانان از هویت و عظمت ایرانی و اسلامی اطلاع کافی ندارند،  اظهار کرد: نفوذ تمدن ایرانی و اسلامی در کشورهای دنیا و منطقه حاکی از اهمیت و ارزش این تمدن در دنیاست.

وی، افزود: در این بنیاد اصل بر معرفی دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص هویت ایرانی اسلامی است و باید عظمت های تمدن ایرانی اسلامی به دنیا معرفی و شناسانده شود.

وی اظهار کرد: در بنیاد ایران شناسی تلاش می شود ایران باستان را از دست ضد انقلاب و سلطنت طلبان بیرون بکشیم و عظمت دوران اسلامی و ایران اسلامی را در قالب برنامه ها و کلیپ ها به مردم و دنیا بشناسانیم.

رئیس بنیاد ایران شناسی گفت: هم اکنون ایجاد نمایشگاه و موزه دائمی تاریخ و تمدن ادوار سه‌گانه شامل ایران باستان، ایران اسلامی و ایران انقلاب اسلامی در هیان امنای این بنیاد تصویب شده است تا در آن خط توحیدی از ایران باستان تا انقلاب اسلامی برای مردم نشان داده شود.

رجبی دوانی، با تاکید بر اینکه عظمت های جمهوری اسلامی در اثر سیاه نمایی های دشمنان مغفول باقی مانده است، ادامه داد: هم اکنون این بنیاد در ۱۹ استان شعبه دارد و باید با ایجاد شعبه در سایر مراکز مانند اصفهان، شیراز و خراسان در راستای تبیین عظمت های جمهوری اسلامی و قابلیت های استان ها در این زمینه اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.