هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.

تظاهرات گسترده معترضان به سوی قدس اشغالی+ فیلم

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو تظاهراتی را از روز گذشته از تل آویو به سوی قدس اشغالی آغاز کرده‌اند.

منابع عبری امروز نیز با انتشار تصاویری از ادامه تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها به سمت قدس اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، خبر دادند. بنابر اعلام منابع عبری هزاران صهیونیست معترض به طرح اصلاحات قضایی همچنان در حال راهپیمایی به سمت قدس هستند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که این راهپیمایی فردا به محل اقامت نتانیاهو خواهد رسید و معترضین از آنجا به سمت ساختمان دیوان عالی رژیم صهیونیستی حرکت کرده و نهایتاً روز دوشنبه مقابل ساختمان کنست تجمع خواهند کرد.

گفتنی است که بیش از ۲۸ هفته است اراضی اشغالی شاهد موجی از اعتراض‌های گسترده درباره طرح جنجال برانگیز کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات قضائی است بدون آنکه هیچ نشانه دال بر عقب نشینی کابینه از تصمیم خود برای ارائه لایحه به کنست و تصویب آن وجود داشته باشد. نتانیاهو از رهاورد تصویب اصلاحات قضایی در صدد ادامه دوران سیاسی خود است و می‌خواهد کابوس برکناری خودش و دیگر وزرای کابینه را به دلیل اتهامات متعددی که علیه آنها مطرح است، از بین ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.