در حالی که اتهام‌زنی‌های متقابل چین و آمریکا به یکدیگر در خصوص همه‌گیری کرونا هنوز ادامه دارد، ایالات متحده در راستای آماده‌سازی برای رویارویی با همه‌گیری‌ها و سایر «تهدیدهای بیولوژیکی»، سازمانی جدید تأسیس کرد.

مأموریت؛ نابودی بشریت!  / پشت پرده تصمیم واشنگتن در ایجاد «اداره سیاست آماد و واکنش به بیماری‌های همه‌گیر» چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، گاردین نوشت: «اداره سیاست آماد و واکنش به بیماری‌های همه‌گیر» در دفتر اجرایی رئیس‌جمهور خواهد بود و مسئولیت هدایت، هماهنگی و اجرای تدابیر مرتبط با آمادگی و واکنش به تهدیدهای بیولوژیکی و پاتوژن‌های شناخته شده و نشده یا عوامل بیماری‌زا را برعهده دارد. بنا به اعلام کاخ‌سفید یک نظامی ارشد با نام پل فردریکس، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی آمریکا رئیس این اداره خواهد بود. 

توطئه کاهش جمعیت جهان
دکتر فرشید باقریان، تحلیلگر مسائل بین‌الملل و متخصص فرقه‌شناسی مسیحی‌بنیان و استراتژی جنگ در گفت‌وگو با قدس درباره اهداف پشت پرده واشنگتن از تأسیس این نهاد جدید گفت: ۲۶ نهاد و سازمان در سازمان ملل متعلق به گلوبالیست‌ها (جهانگرایان) حضور دارند که با وجود نداشتن حق رأی، بر سازمان ملل نفوذ کامل دارند؛ یکی از نهادهایی که تحت نفوذ این نهادها قرار دارد سازمان بهداشت جهانی است.

باقریان افزود: درواقع گلوبالیست‌ها با این تفکر که باید جمعیت جهان کاهش پیدا کند سیاست‌های موردنظر خود در این زمینه را به سازمان‌های تصمیم‌گیر همچون سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت آمریکا تحمیل می‌کنند. ایجاد و انتشار بیماری‌های واگیر، استفاده از تغییرات اقلیمی، ایجاد بحران موادغذایی، ایجاد جنگ‌ها و تولید موادغذایی تراریخته و گسترش آن‌ها در سراسر جهان همچون نمونه کووید۱۹ درواقع برای رسیدن به آمال و آرزوهای گلوبالیست‌ها یعنی رساندن جمعیت جهان به حدود ۵۰۰میلیون نفر صورت می‌گیرد. آن‌ها بر این اعتقادند جمعیت جهان که به واسطه دو کشور چین و هند و کشورهای اسلامی درحال ازدیاد است می‌تواند مخاطرات فراوانی برای اروپا و آمریکا داشته باشد.

باید منتظر شیوع بیماری در آینده باشیم
تحلیلگر مسائل بین‌الملل با تأکید بر این مسئله که ایجاد دفتر سیاست و آمادگی واکنش به بیماری همه‌گیر در کاخ‌سفید مؤید این مسئله است که باید در ادامه منتظر شیوع و گسترش بیمارهایی دیگر همچون همه‌گیری کرونا باشیم، اظهار کرد: رقابت‌های جمعیتی در سراسر جهان از سال‌های گذشته شکل گرفته و بسیاری از کشورها تلاش‌هایی را برای مواجهه با چنین تفکری آغاز کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین جوامع هدف گلوبالیست‌ها، به دلیل داشتن بهره جمعیتی و رشد جمعیتی مناسب، کشورهای مسلمان هستند.

به گفته باقریان، شیوع همه‌گیری از سال‌ها پیش کلید خورده؛ شیوع برخی بیماری‌ها در آفریقا و آسیا و ایجاد آزمایشگاه‌های بیولوژیک و لابراتوارهای زیرزمینی تولید ویروس در اوکراین همه تأییدی بر این مدعاست. اینکه ایالات متحده تصمیم می‌گیرد در کنار سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت ملی آمریکا دست به ایجاد یک سازمان جدید بزند که زمینه فعالیت آن، مطالعه و پژوهش روی تهدیدات بیولوژیک و ویروس‌شناسی است که در پس زمینه خود ساخت واکسن‌های احتمالی را نیز نهفته دارد، شائبه‌برانگیز است.

هدف نه نجات بلکه نابودی بشر است
تحلیلگر مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ایجاد چنین تشکیلاتی در کاخ سفید گویای این مسئله است که این دفتر با هدف دفاع از بشریت و حفظ نسل بشر تشکیل نشده بلکه با هدف نابودی بشر ایجاد شده، تأکید کرد: شاید این‌گونه به نظر برسد که ایالات متحده بیشترین تلفات انسانی را از کووید۱۹ متحمل شده، اما معیار سنجش در این مسئله، تعداد نفرات نیست بلکه نسبت تلفات به کل جمعیت آن کشور است. از طرفی آن بخش از تلفات مربوط به آمریکا دربرگیرنده نژادهایی غیر از نژاد سفید آنگلوساکسون بوده و نژاد سفید کمترین میزان تلفات انسانی را به خود اختصاص داده است. 

باقریان با اشاره به اینکه سیاست کاهش جمعیت در آمریکا هم در حال پیگیری است، تصریح کرد: سیاست کاهش جمعیت در آمریکا با این تفاوت دنبال می‌شود که در این کشور، نژادهای غیر آنگلوساکسون هدف قرار می‌گیرند. ایجاد قوانین جلوگیری از ورود مهاجران به‌خصوص مهاجران مسلمان، کشیدن دیوار در مرزهای آمریکا با مکزیک و قوانینی از این دست همه و همه با هدف کاهش جمعیت غیرسفید و جلوگیری از اختلاط نژادی اتفاق می‌افتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.