بر اساس آمارهای اخذ شده بخش‌های مربوط به امور اعضای هیئت علمی، کارکنان بخش دانشجویی و ارباب رجوع حوزه‌هایی هستند که بیشترین شکایت از این حوزه‌ها به وزارت علوم ارسال شده است.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم پاسخ داد؛ بیشترین شکایات ارسالی به وزارت علوم از چیست؟

حامد کرمی، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم ، ضمن بیان این مطلب به مهم‌ترین برنامه‌های حوزه بازرسی و شکایات وزارت علوم اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های ما در دفتر بازرسی و شکایات وزارت علوم این است که تلاش کنیم رویه‌های غلطی را که وجود دارد شناسایی کرده و مشکلات را رفع کنیم.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تصریح کرد: تلاش می کنیم در دفتر بازرسی اقداماتی را به‌کار بگیریم که بر اثر آن از بروز هر نوع برخورد، تخلف و کوتاهی در دانشگاه ها جلوگیری شود، به این ترتیب با پیشگیری‌هایی که صورت می‌گیرد میزان شکایات نیز به حداقل می‌رسد.

کرمی تاکید کرد: باید همه اقدامات در دفتر بازرسی و شکایات وزارت علوم شفاف و مطابق قانون باشد که تا تخلفات و کوتاهی هایی که در حال حاضر در دانشگاه ها و مراکز وابسته روی می دهد، اتفاق نیفتد.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشگاهیان و دانشجویان می توانند شکایات خود را در سامانه رسیدگی به گزارشات این وزارتخانه ارسال کنند، تاکید کرد: در این سامانه نوع و تعداد شکایات به طور دقیق مشخص است و رسیدگی به شکایات ارسالی نیز با سرعت بالا انجام می گیرد. سیاست ما رسیدگی به شکایات ارسالی با حفظ کرامت شاکیان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.