تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نامیرا» با موضوع فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین(ع) گفت: این اثر پس از عاشورا وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

«نامیرا» پس از عاشورا وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ محسن علی‌اکبری اظهار داشت: این فیلم به حواشی عاشورا و قیام امام حسین(ع) می‌پردازد.

وی با اشاره به مذاکره با ارگان‌های دولتی به منظور سرمایه‌گذاری فیلم افزود: با چند ارگان بحث سرمایه‌گذاری را داشتیم و هم‌اینک در مرحله عقد قرارداد هستیم که پس از توافق نهایی وارد مرحله تولید می‌شود.

علی‌اکبری گفت: درباره سرمایه‌گذاری با طرف سرمایه‌گذار به توافق رسیدیم که پس از عاشورا وارد مرحله پیش تولید شده و به محض عقد قرارداد فیلمبرداری کار به طور جدی آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده مریم مقدس خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی نامیرا به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی شهریار بحرانی ساخته می‌شود.

علی‌اکبری ادامه داد: مدیریت هنری پروژه را نیز عبدالحمید قدیریان بر عهده دارد.

او درباره مدت زمان فیلمبرداری نامیرا اظهار داشت: این کار سه ماهه باید تمام شود. نامیرا علاوه بر ایران در خارج از کشور نیز اکران می شود که هنوز کشور خارجی مورد نظر قطعی نشده است.

تهیه‌کننده نامیرا اظهار داشت: کَست بازیگران هنوز قطعی نشده که به محض قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: این فیلم که با موضوع فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین(ع) در کربلا ساخته می‌شود در ایران و در شهرهای بافق یزد و تهران فیلمبرداری خواهد شد و عمده لوکیشن‌های فیلم در ایران خواهد بود.

تهیه‌کننده فیلم‌ سینمایی استرداد پیشتر و در حاشیه جشنواره فیلم مقاومت از تولید فیلمی با موضوع امام حسین(ع) به کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی داود میرباقری برای حضور در جشنواره فیلم فجر سال امسال خبر داده بود.

پیش از این، محسن علی‌اکبری در کارهایی چون مریم مقدس و ملک سلیمان با شهریار بحرانی همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.