هواپیمایی کاسپین از پایان موفقیت آمیر چک سنگین یک فروند بوئینگ ۷۳۷ توسط متخصصین و مهندسین داخلی خبر داد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ به ناوگان هواپیمایی کشور بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، هواپیمایی کاسپین۱۱ فروند هواپیما دارد که ۶ فروند آن فعال است و در صورت تامین موتور تا سه ماه آینده باقی هواپیماها در برنامه اورهال قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام روابط عمومی هواپیمایی کاسپین، امروز ( سه شنبه) چک سنگین (C-Check) هواپیمای بویینگ ۷۳۷ سری ۵۰۰ به رجیستر EP-KPB به دست مهندسان و متخصصان توانمند آشیانه تعمیراتی این شرکت به اتمام رسید.

این هواپیما پس از پایان چِک، تست پرواز خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد و به ناوگان عملیاتی شرکت ملحق شد.

هواپیمایی کاسپین براساس استانداردهای بین‌المللی توانایی تعمیرات و چک انواع مختلفی از جمله هواپیماها،«بویینگ ۷۳۷»و «مکدانل داگلاس» را دارد.

گفتنی است؛ دولت سیزدهم با سه استراتژی «ساخت هواپیما»، «خرید هواپیمای دست دوم» و «بازگرداندن پرنده‌های زمینگیر» به خط پروازی درصدد جبران کمبود صندلی پرواز و به تعادل رساندن عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل هوایی است.

در ۳ سال گذشته دوره انتظار خرید بلیت هواپیما تا یک ماه افزایش پیدا کرده و امکان پاسخگویی به تقاضای سفر هوایی به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهانه کاهش پیدا کرده است؛ آن‌گونه که اگر همین امشب تصمیم به انجام یک سفر زیارتی به مقصد مشهد مقدس داشته باشید امکان اینکه برای روز یا حتی هفته بعد بلیت پیدا کنید، بسیار بعید است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.