یکی از هتل‌های نجف که ۱۶۰ زائر ایرانی در قالب چهار کاروان در آن حضور داشتند، آتش گرفت. منابع محلی می‌گویند: ۷۰ زائر ایرانی به دلیل تنگی نفس به بیمارستان منتقل شدند.

آتش‌سوزی در نجف باعث انتقال ۷۰ زائر ایرانی به بیمارستان شد

به گزارش قدس آنلاین، ساعاتی قبل یکی از هتل‌های اطراف نجف آتش گرفت و نیروهای امدادی با حضور در محل حادثه، اقدام به تخلیه هتل کردند و این روند ادامه دارد.

هتل ۶ طبقه قصرالشفاعه در نجف اشرف است که چهار کاروان ایرانی شامل ۱۶۰ زائر در آن حضور داشتند. ۲ کاروان از استان اردبیل و ۲ کاروان‌ دیگر از استان‌های چهارمحال و بختیاری و مرکزی بودند که صبح امروز به نجف رسیدند.

پس از آتش سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی، حدود ۷۰ نفر از ایرانیان به دلیل تنگی نفس به بیمارستان و درمانگاه‌های عراق منتقل شدند. سایر زائران حاضر در این هتل زائرانی از پاکستان و سایر کشورها بودند که به گفته منابع محلی، برخی از آنها دچار سوختگی و تنگی نفس شدند. هنوز اطلاعات دقیقی از شدت سوختگی در بین زائران ایرانی گزارش نشده است.

گفته می‌شود، دلیل آتش سوزی هتل قصر الشفاعه نجف، بروز آتش سوزی در حسینه کنار آن بوده است.

به گزارش فارس، مرکز پزشکی حج و زیارت نیز پس از آتش سوزی در محل حادثه حاضر شدهه است. همه زائران ایرانی که با چهار کاروان عازم عتبات شده بودند، زیرپوشش بیمه قرار دارند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.