مدیر اجرایی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که تمرینات این تیم در ترکیه به صورت فشرده پیگیری شد.

تیم ملی بسکتبال تمرینات فشرده‌ای در ترکیه داشت

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی بسکتبال که با هدایت «هاکان دمیر» برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی آماده می شود، هفته گذشته به منظور برپایی نخستین اردوی برون مرزی عازم ترکیه شد تا در شهر مانیسا پیگیر تمریناتش باشد.

ملی پوشان بسکتبال پس از ۸ روز تمرین در این شهر عازم لبنان شدند تا برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی برابر تیم ملی این کشور باشند.

آرش بهادرزاده مدیراجرایی تیم ملی بسکتبال گفت: ۸ روز اردو در ترکیه داشتیم. طی این مدت در روزهای زوج ۲ جلسه تمرینی و در روزهای فرد یک جلسه تمرینی داشتیم. تمام جلسات تمرینی فشرده و سنگین برگزار شدند.

وی ادامه داد: دوشنبه گذشته تیم ملی بسکتبال از ترکیه عازم لبنان شد. طی روزهای گذشته دو جلسه تمرینی در لبنان داشتیم و طی امروز و فردا هم دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی لبنان خواهیم داشت. دیدار امروز با تماشاگر برگزار می شود اما دیدار روز پنچشنبه بدون تماشاگر خواهد بود.

بهادرزاده با تاکید بر اینکه ارسلان کاظمی و رسول مظفری در این دو دیدار غایب هستند، خاطرنشان کرد: آنها در جریان اردوی ترکیه از ناحیه مچ پا آسیب دیدند و به همین دلیل به ایران بازگشتند تا در تهران وضعیت درمانی خود را دنبال کنند چراکه با توجه به مصدومیت شان امکان حضور در دیدارهای تدارکاتی برابر لبنان را نداشتند.

به گفته مدیراجرایی تیم ملی بسکتبال، این تیم شامگاه پنجشنبه به تهران باز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.