۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 89939

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : مشمولان دریافت سهام عدالت که برگه دعوتنامه ثبت نام در شرکت های تعاونی شهرستانی سهام عدالت دریافت کرده اما موفق به ثبت نام نهایی نشده اند ، تا پایان 30 آذر مهلت دارند.

آخرین مهلت ثبت نام دریافت سهام عدالت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر،اگر برای ثبت نام در تعاونی های شهرستانی سهام عدالت اقدام نشود ، به منزله انصراف از دریافت سهام عدالت قلمداد خواهد شد.

این عده برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت های www.ipo.ir و www.vase.ir مراجعه کنند.

5 استان در اولویت دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : به منظور توزیع سهام عدالت برای کارگران فصلی و ساختمانی، جلسات هماهنگی دستگاه های مجری برگزار شده است و توزیع سهام عدالت برای این گروه به زودی آغاز خواهد شد.

محمدرحیم احمدوند گفت : برای اعطای سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی، فرم های جمع آوری اطلاعات اولیه سهام عدالت در پنج استان خراسان جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری از امروز (20 آذر) به همراه راهنمای تکمیل فرم های مذکور به سازمان های امور اقتصادی و دارایی استان های یاد شده ، تحویل می شود.

وی اظهار داشت: ضمن هماهنگی با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این 5 استان، فرم ها به مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی برای درج مشخصات تحویل می شود و پس از درج اطلاعات و امضا، فرم های تکمیل شده جمع آوری، تائید و تحویل سازمان امور اقتصادی و دارایی استانهای مربوط می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در باره مراحل بعدی روند واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی گفت: سازمان خصوصی سازی هم اطلاعات پالایش شده نهایی این مشمولان را در قالب لوح فشرده به همراه فرم های جمع آوری اطلاعات به سازمانهای امور اقتصادی و دارایی استان ها تحویل خواهد داد.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: این فرم ها تنها مخصوص کارگران فصلی و ساختمانی مورد تائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که قبلاً از طریق اینترنت ثبت نام کرده اند و تحویل و تکمیل این فرم ها برای دیگر افرادی که در فهرست ارسالی، اسامی آنان موجود نباشد به منزله باطل کردن آن فرم است و هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

احمدوند افزود: با وجود طولانی بودن فرایند کار و آماده سازی فرم های جمع آوری اطلاعات بر اساس برنامه زمان بندی شده، کارگران همه استانهای کشور در ماه های آینده فرم های جمع آوری اطلاعات را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: در همه مراحل اعطای سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی همکاری همه جانبه استانداری های سراسر کشور، سازمان های امور اقتصادی ودارایی استان ها، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، شرکت های سرمایه گذاری استانی، شرکت های تعاونی شهرستانی سهام عدالت و مشمولان یاد شده لازم است که تاکنون همکاری خوبی را هم در این زمینه شاهد بوده ایم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهيلا حسن پور IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    8 0
    درست حسابي بگيد چطوري ثبت نام کنيم