فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک محموله مواد مخدر شیشه به میزان ۵۰۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

محموله سنگین مواد مخدر شیشه در هرمزگان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین از پلیس هرمزگان، سرتیپ دوم "علی اکبر جاویدان" افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی یکی از استان‌های مرکزی کشور، یک محموله سنگین مواد مخدر که از افغانستان بارگیری شده بود را شناسایی کردند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد کامیون تریلی حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف کردند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان در بازرسی فنی و دقیق از آن مقدار ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه مایع که به طرز ماهرانه در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی ۲ نفر از عاملان قاچاق این محموله موادمخدر دستگیرشدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام .عزیز من این سوداگران مرگ در آینده ای نزدیک با داشتن پارتی و پول آزاد میشن و دوباره همین کارهای کثیف رو ادامه میدن دو تا برادر هستن بنام ابوالفضل و احمدرضا . وقتی آزاد شدن خبرش بهتون میدم . وگرنه ۵۰۰ کیلو گرم شیشه محموله کوچکی نیست. ولی متأسفانه در کشور ما پارتی و لابی حرف اول میزنه اینا زودتر از اون بدبختی که یک گرم داشته آزاد میشن. حودم خبر آزادی رو میگم درج کن