مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد و خراسان رضوی از امروز با فعال شدن تیم‌های نظارتی آغاز شد.

طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در خراسان رضوی از امروز آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، ناصر شعربافیان اظهار کرد: پیرو مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی برحسب شکایات عدیده واصله مردمی پیرامون عدم رعایت وزن و قیمت‌های مصوب در نانوایی‌ها این طرح ویژه نظارتی از امروز هفتم مرداد ماه برای مدت سه هفته در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به بسیج حداکثری نیرو و امکانات با همکاری بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایی‌ها با اولویت بازرسی از واحدهای نانوایی دارای سوابق تخلف و صدور رای محکومیت توسط ادارات تعزیزات حکومتی انجام می‌شود، اظهار کرد: این طرح ویژه نظارتی در سطح گسترده اجرا و در این قالب با هرگونه کسر وزن چانه نان و نیز گرانفروشی به هر شکل ممکن برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۱۹ تیم بازرسان جهاد کشاورزی استان به علاوه تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و بازرسی اتحادیه‌های صنف نانوایان در شهرستان‌ها مجری این طرح هستند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.