فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت در طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی و توقیف شدند.

۲۰ خودرو شوتی در هرمزگان توقیف شد

به گزارش قدس انلاین،‌ سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی است،‌ افزود: همچنین ۱۵۷ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در هفته گذشته کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح با تلاش همه‌جانبه صورت گرفته مجموعا ۱۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۳۵ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق در استان استمرار می‌یابد و ارزش سوخت های قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۹ میلیارد است.

وی افزود: در هفته گذشته با تلاش های همه‌جانبه و شبانه‌روزی صورت گرفته در حوزه قاچاق کالا و ارز ۴۱ دستگاه خودرو شوتی شناسایی و توقیف ، ۷۰ متهم دستگیر ، ۱۰۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان انواع کالاهای قاچاق کشف و ۷۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

افزون‌بر راس دام زنده قاچاق از یک بارانداز در هرمزگان کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان هم از کشف ۱۰۱ رأس دام زنده قاچاق از یک بارانداز در استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی یکان تکاوری استان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا وارز حین گشتزنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی به یکدستگاه وانت نیسان حین بارگیری دام مشکوک شده و بلا فاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ مهرداد مشوق افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که در بازرسی از محل واقع در یک چهار دیواری ۱۰۱ راس دام زنده قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اشاره کرد: ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده در این عملیات بنابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی سه میلیارد ریال است.

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان ادامه داد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق احشام ادامه دارد و احشام قاچاق کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس تحویل و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.