اسم دکتر و مهندس را یدک می‌کشند اما عملا کاری برای استقلال نمی‌کنند و فقط وعده می‌دهند. هیچ کس و هیچ نهادی به فکر استقلال نیست.

ارسلان مطهری: استقلال اسیر دکترها و مهندس‌ها شده است/ فقط معجزه می‌تواند به این استقلال کمک کند

مهاجم استقلال این فصل هم در ترکیب استقلال دیده خواهد شد. بازیکنی که همواره در سال‌های اخیر عصای دست مربیان استقلال بوده و و بیش و کم به این باشگاه خدمت کرده است. مطهری اما به شدت از وضعیت به وجود آمده در استقلال دلخور است. او نوک پیکان انتقادات خود را به سمت مدیران این باشگاه نشانه می‌رود.

*با آمدن خطیر مشکلات استقلال قابل حل است؟

مشکلات مالی ما یکی، دوتا نیست. باید بگویم که یک مدیرعامل می‌آید فلان قدر می‌برد و یک مدیرعامل می‌آید می‌گویند 300 میلیون فقط در حساب است؛ یک مدیرهم می‌آید می‌گوید دنبال اسم و رسم نیستم در حالی که در هیأت مدیره قبلی بوده است. ما یک سال و سه ماه است که این حرف‌ها را می‌شنویم و دیگر بی اعتماد شده‌ایم.

*مقصر اصلی این اتفاقات چه کسانی هستند؟

 ما نمی‌دانیم به چه کسی اعتماد کنیم. هر کسی می‌آید می‌گوید مدیرعامل قبلی بدهی آورده است. شما که می‌دانید بدهی به بار آمده چرا آمدید؟ اسم دکتر و مهندس را یدک می‌کشند اما عملا کاری برای استقلال نمی‌کنند و فقط وعده می‌دهند. هیچ کس و هیچ نهادی به فکر استقلال نیست.

*چرا مطهری و دیگر بازیکنان استقلال در چنین شرایطی بازهم دراستقلال مانده‌اند؟

تاوان چیزی را می‌دهم که دوستش دارم. مشکل اصلی استقلال ثبات مدیریتی است. وقتی مدیرمی‌آید باید بداند برای چه آمده است. نمی‌شود همین طوری گفت من استقلالی هستم. هر کسی می‌آید می‌گوید یک هفته، دو هفته و مدام وعده روز بعد داده می‌شود. یک مدیرعامل بود که گفت فردا می‌روند بانک. فردای آن روز جمعه بود! نمی‌خواهم به آن مدیر بی‌احترامی کنم. فکر می‌کنم تمام بازیکنان فقط به خاطر دوست داشتن استقلال سر تمرین می‌آیند. رک و راست بگویم که ما هیچ چیز نداریم. پارسال هم پول ندادند اما عملکرد خوبی داشتیم که کمتراز قهرمانی نبود. پدرمن هم می‌تواند این طوری مدیریت کند. مدام می‌گویند دکتر فلانی! این‌ حرف‌ها دیگر خریداری ندارد و امیدوارم وضعیت استقلال برای فصل جدید بهتر شود.

*درباره شرایط استقلال دربازی اول هم بگو؟

گفته‌اند که نمی‌توانید از بازیکنان جدید استفاده کنیم. خدا کند لااقل به 11 نفر برسیم بتوانیم بازی اول را پشت سربگذاریم. فقط معجزه می‌تواند به این استقلال کمک کند که امیدوارم رخ دهد چون دیگر از دست مسئولان باشگاه کاری ساخته نیست.

*شهرآورد هم در همان ابتدای لیگ برتر است.نگاه همه هواداران باز به ساق ها توست

داستان شهراورد به گفته همه با تمام لیگ فرق دارد. در این بازی استقلال هرچقدر هم بحرانی باشد اوضاعش اما برای پیروزی به میدان می رود و با چنگ و دندان می جنگیم. خودم هم منتظر فرصت دوباره هستم تا در این روزهای سخت بتوانم هواداران را خوشحال کنم. باور کنید شهراورد را ببریم خیلی از این مشکلات حل می شود.

*آیا مدیران پشت پیروزی شهراورد پنهان نمی شوند؟

اوضاع استقلال به گونه ای است که همه چیز را هوادران می دانند و نیاز به پنهان شدن نیست. پیروزی شهرآورد حال همه را خوب می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.