مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند گفت: بوستان مهربانی ویژه توانخواهان و معلولان و سالمندان جامعه هدف سازمان بهزیستی در مرکز خراسان جنوبی افتتاح شد.

افتتاح پارک ویژه معلولان در مرکز خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، حامد عرب زاده، مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهلمین سالگرد شهادت شهید فرهاد فیروزی پارک ویژه معلولان توسط والده شهید در بیرجند افتتاح شد.

وی افزود: بوستان مهربانی ویژه توانخواهان، معلولان و سالمندان موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) و جامعه هدف بهزیستی شهرستان بیرجند می‌باشد.

مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند تصریح کرد: این بوستان از سال ۹۲ کلنگ زنی شده اما اقدامی صورت نگرفته بود و در سال گذشته با تامین اعتبار و کمک خیران ساخت بوستانی برای معلولان آغاز و امروز به سرانجام رسیده است.

افتتاح پارک ویژه معلولان در مرکز خراسان جنوبی

عرب زاده یادآور شد: بوستان مهربانی ویژه توانخواهان در مساحت ۱۰۰۰ مترمربع ایجاد شده و دارای سه  آلاچیق، آبنما، باربیکیو (کباب پز)، ترامپولین، تاب ویلایی، سرویس بهداشتی، چمن مصنوعی، باغچه و گل کاری و دیوانگاره و... است.

وی با بیان اینکه بوستان مهربانی بعنوان تنها پارک تفریحی دوستدار توانخواهان شهرستان بیرجند فعال است، گفت: برای تهیه و خرید لوازم بازی تاب و سرسره، ست ورزشی، نیمکت، سطل زباله و... همچنان نیازمند کمک خیران هستیم‌.

وی متذکر شد: از آنجائیکه معلولان و توانخواهان از شرایط جسمی خاصی برخوردار هستند، لذا نیاز به پارک مجزا و مختص به خود را دارند که تمام امکانات موجود در این پارک مطابق با استانداردهایی است که یک معلول بتواند از آن به راحتی استفاده کند.

افتتاح پارک ویژه معلولان در مرکز خراسان جنوبی

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.