معاون سیما در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان به افزایش سهم تولیدات استانی اشاره کرد و همچنین از «نون‌خ۵» گفت.

«نون‌خ۵» به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند/ استفاده از بازیگران استان در سریال سلمان فارسی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما در نشست مشترک شورای مدیران این معاونت با شورای معاونان صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: در دوره تحولی رسانه ملی بنا داریم با هم افزایی، تولیدات استانی در آنتن شبکه های سراسری سیما سهم بیشتری داشته باشد و برای این مهم روی ظرفیت‌های این استان هم حساب باز کرده‌ایم.

برمهانی با اشاره به نمونه‌های موفق برنامه سازی که به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری این استان پرداخته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه هایی همچون «بیکرانه» و «دورت بگردم ایران»، سری جدید «مستند ایران» با موضوع استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و اختصاص ۲۰ قسمت به این خطه به نسبتِ میزان پرداختن به دیگر استان‌ها در این مجموعه فاخر، بیانگر توجه ویژه سیما به این استان است.

وی ادامه داد: سریال پرمخاطب «نون‌خ» در فصل پنج قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کند و بخش‌هایی از داستان آن در این خطه رقم بخورد.

برمهانی با بیان اینکه سیما در راستای عدالت رسانه ای، استفاده از هنرمندان سراسر کشور را مدنظر دارد، تصریح کرد: با همین نگاه، بیش از ۳۰۰ نفر از هنرمندان و بازیگران تئاتری این استان در سریال بزرگ «سلمان فارسی» نقش‌آفرینی دارند.

وی با اشاره به عملیات رسانه‌ای سیما در دهه اول محرم امسال و برنامه‌ریزی برای ایام اربعین و پایانی ماه صفر گفت: خوشبختانه با تلاش همکارانم امسال شاهد افزایش محسوس مخاطبان سیما در دهه اول امسال در مقایسه با پارسال هستیم.

همچنین کی‌خواه مدیرکل صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گزارشی از ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان برای پخش از شبکه های ملی ارائه کرد و خواستار تعامل بیشتر و تولیدات مشترک با شبکه های سیما شد.

در این جلسه برخی از مدیران شبکه ها، مدیرکل دفتر فیلنامه رسانه ملی، روسای مراکز سیمافیلم و پویانمایی و معاونان صداوسیمای استان در خصوص همکاری های مشترک نکاتی مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.