آرسن ونگر پس از مراسم رونمایی از مجمسه خود در واکنشی احساسی گفت:‌ احساس غرور و افتخار کردم،‌ البته کمی عجیب است که به خودت نگاه کنی و ببینی حرکت نمی‌کنی.

واکنش احساسی آرسن ونگر به مجمسه خود؛‌ عجیب است راه نمی‌روم

به گزارش قدس آنلاین، سران باشگاه آرسنال با رونمایی از مجسمه آرسن ونگر در بیرون از ورزشگاه امارات به نوعی از خدمات و تلاش‌های یکی از سرمربیان خود در طول سال‌های اخیر تقدیر کردند.

هدف مسئولان این تیم لندنی از رونمایی مجسمه ونگر در فضای بیرونی استادیوم امارات تجلیل از خدمات وی در طول ۲۲ حضور او بر روی نیمکت آرسنال بود. ونگر از جمله مربیانی بود که با حضورش در جمع توپچی‌ها سبک خاصی را به این تیم تزریق کرد تا جایی که کسب ۳ عنوان لیگ برتر و ۷ عناون قهرمانی جام‌حذفی از جمله نتایج درخشان وی با آرسنال است. او همچنین موفق شد در فصل ۲۰۲۴-۲۰۰۳ تیمش را بدون شکست قهرمان لیگ برتر انگلیس کند.

با رونمایی از مجسمه ونگر نام او در کنار بزرگانی از جمله تونی آدامز، هربرت چاپمن، تیری آنری و دنیس برکمپ در تاریخ این باشگاه جاودانه شد.

ونگر بعد از این مراسم گفت: کمی عجیب است که به خودت نگاه کنی و ببینی حرکت نمی کنی، اما این برای من یک حس خوب است. همیشه می‌خواستم بخشی از این باشم و امروز احساس می‌کنم برای همیشه بخشی از این باشگاه خواهم بود.

او در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرده است: همیشه با انرژی کار کردم و به دنبال آن بودم تا آرسنال را به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان تبدیل کنم، امروز می‌بینم این تلاش‌ها ارزش داشت و در کارم موفق بودم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.