عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مجلس از اقدام سپاه در عملیاتی کردن شناورهای جدید با موشک‌های ۶۰۰ کیلومتری حمایت می کند، گفت: شناورهای یگان ویژه شهید حججی حافظ تمامیت ارضی ایران است.

شناورهای یگان ویژه شهید حججی حافظ تمامیت ارضی ایران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی کردن شناورهای جدید با موشک‌های ۶۰۰ کیلومتری اظهار کرد: شناورهای جدید سپاه مستقر در خلیج فارس حافظ حاکمیت و تمامیت ارزی کشور هستند. همچنین حفظ امنیت جزایر خلیج همیشه فارس را فراهم آورده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات بازدارنده سپاه موجب حراست از حریم جزایر می شود، افزود: دستاوردهای دفاعی سپاه نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از دستاوردهای نظامی سپاه تصریح کرد: سپاه با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود، امنیت را برای کشور به وجود آورده، همچنین احتمال دست درازی کشورهای دیگر به حریم ایران را از بین برده است.

الهیان با اشاره به نقش مجلس در حمایت از این اقدامات، گفت: مجلس شورای اسلامی از نیروهای مسلح قطعا حمایت می‌کند. بر اساس گزارش‌هایی که از سپاه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود، برنامه‌ریزی در جهت حمایت‌های هر چه بیشتر از این نهاد مقدس صورت خواهد گرفت.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند در حمایت از این اقدامات ارزشمند نقش آفرین باشد.

در رزمایش اقتدار ندسا مصادف با ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ در جزیره ابوموسی شناورهای یگان ویژه شهید حججی با موشک برد بلند ۶۰۰ کیلومتر برای دفاع از حریم جزیره حضور پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.