۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 902346

هافبک دفاعی الوحده تنها لژیونر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های عرب است.

احمد نوراللهی تنها نماینده ایران در جام عرب
به گزارش قدس آنلاین، جام باشگاه‌های فوتبال عرب در فصل ۲۰۲۳ با حضور دو بازیکن ایرانی در در تیم‌های الوحده امارات و السد قطر در مرحله گروهی پیگیری شد، اما در نخستین بازی مرحله حذفی این رقابت‌ها، یکی از این دو ملی پوش ایرانی نتوانست به نیمه نهایی برسد و همراه با السد از جام کنار رفت.

محمدامین حزباوی که در سه مسابقه مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب نیمکت‌نشین بود و حتی به عنوان بازیکن تعویضی برای السد قطر به زمین نرفت، شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات مقابل الشرطه عراق فرصت هفت دقیقه‌ای در وقت‌های تلف شده به دست آورد که در این زمان کوتاه درخشید، اما شکست ۴ بر ۲ تیمش کاری کرد نتواند به مراحل بالاتر برسد.

با وجود حذف امین حزباوی و السد قطر از جام باشگاه‌های عرب، هنوز احمد نوراللهی در این رقابت‌ها باقی مانده و می‌تواند همراه با الوحده امارات به مراحل بالاتر برسد و حتی فینالیست شدن را تجربه کند که البته کار سختی در این مسیر دارد.

الوحده امارات از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب مقابل الشباب عربستان قرار می‌گیرد که احتمالا احمد نوراللهی برخلاف دو بازی قبلی به ترکیب تیمش برگردد و مثل دیگر ستاره‌هایشان در خط میانی به میدان برود.

احمد نوراللهی در حال حاضر تنها پرچمدار فوتبال ایران در جام باشگاه‌های عرب است که در صورت صعود همراه با الوحده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، باید ستاره‌های نامدار الهلال عربستان قرار بگیرد؛ تقابلی که همراه با پرسپولیس تجربه آن را داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.