استاندار سمنان با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ گونه افزایش قیمت نان مطرح نیست، گفت: برای ارتقای کیفیت نان تمهیداتی اندیشیده شده است.

تکذیب افزایش قیمت نان در استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا هاشمی ضمن تاکید بر اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ گونه افزایش قیمت نان مطرح نیست و در جلسات حتی پیشنهاد آن هم طرح نشده است، بیان کرد: دولت در استان سمنان بنای بر افزایش قیمت نان در سراسر استان سمنان ندارد.

وی با بیان اینکه نانی که همین امروز دست مردم داده می‌شود با همین قیمت هم نیاز به ارتقای کیفیت دارد، افزود: برای ارتقای کیفیت نان در استان تمهیداتی اندیشیده شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت نان همه فرمانداران در استان پای کار هستند، گفت: برای نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها، شهرهای استان به چند منطقه تقسیم شده اند تا کار نظارت بهتر و راحت تر صورت گیرد.

هاشمی همچنین درباره تأمین گندم مورد نیاز نانوایی‌های استان بیان کرد: در سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم از زارعان استان ۶۴ هزار تن بود که امسال با رشد ۱۵ درصدی این شاخص به ۷۵ هزار تن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه وضعیت ما در استان برای تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها خوب است، ابراز کرد: تا امروز ۶۰۰ میلیارد تومان طلب گندم کاران پرداخت شده است.

استاندار سمنان پرداخت مطالبات کشاورزان را در زمره برنامه‌های اصلی دولت دانست و گفت: پرداخت مطالبات بر حسب تحویل گندم به مراکز خرید تضمینی در سراسر استان سمنان بوده است.

هاشمی افزود: در غرب استان دو ماه قبل گندم برداشت می‌شد اما در شرق استان تحویل گندم از سوی کشاورزان تا دو هفته قبل هم انجام می‌شد لذا مطالبات به این ترتیب پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.