سمنان- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان خبر داد و گفت: این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و توسعه آن در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی: درمانگاه سمنان توسعه می‌یابد/ بیمه اتباع خارجی به زودی

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، میرهاشمی موسوی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان، تاکید کرد: این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و لذا توسعه آن در دست اقدام است.

وی خواستار تسریع اجرای طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان شد و تاکید کرد: به مدیران استانی درباره این موضوع تاکیداتی صورت گرفته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی دیگر دستور کار این سازمان را توسعه بیمه درمانی اتباع دانست و تاکید کرد: طرح‌های توسعه پوشش بیمه‌ای برای اتباع خارجی در دستور کار است

موسوی با بیان اینکه به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، ابراز داشت: طبق توافق بین‌المللی و زمینه‌های قانونی موجود، اتباع خارجه به زودی می‌توانند از پوشش درمانی بهره مند شوند.

وی افزود: البته این امر دارای شرایط و ضوابطی است که در توافق نامه‌ها نیز قید شده است برای مثال پس از اخذ مجوزهای قانونی و اشتغال قانونی، می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار بگیرند

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.