امام جمعه گناباد گفت: مسوولان دولت سیزدهم با عزم جدی تر برای رفع موانع تولید و صادرات، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را در استمرار فعالیتهای خود دلگرم کنند.

امام جمعه گناباد: رفع موانع تولید نیازمند عزم جدی مسوولان است

به گزارش خبرنگار قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید توسط رهبر معظم انقلاب افزود: تولید کنندگان نیازمند حمایت بیشتر مسوولان هستند و مدیران مربوطه با شناسایی موانع و مشکلات تولید، بازاریابی و صادرات و حمایت از سرمایه گذاران بستر رشد تولید را هموار کنند.

وی افزایش قیمت زمین واحدهای تولیدی در سالجاری در مقایسه با سال گذشته را یادآور شد و گفت: این مساله مشکلاتی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد می کند و مسوولان با جلوگیری از استمرار افزایش قیمت زمین این شهرکها، از واحدهای صنعتی بیشتر حمایت کنند.

امام جمعه گناباد اظهار کرد: بر خلاف قبل از پیروزی انقلاب که مشارکت اجتماعی مردم به دلیل بی اعتمادی آنان نسبت به سیاستهای رژیم پهلوی کم بود ولی بعد از انقلاب به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد افزایش این مشارکت در عرصه های مختلف اعم از انتخابات، مسائل اجتماعی و فرهنگی در قالب تشکلها و غیره هستیم.

حجت الاسلام صادقی نسب با بیان اینکه دشمنان و عوامل آنها از هم اکنون برای کاهش حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری برنامه ریزی کرده اند، گفت: تعداد افرادی که به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند نسبت به انتخابات مشابه قبلی افزایش یافته و مردم با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر خط بطلانی بر ترفندهای معاندان می کشند.

وی بر توجه بیشتر مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مرقد علامه بهلول گنابادی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.