فیلم سینمایی «سی و سه روز» با روایتی واقعی از جنگ سی و سه روزه رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان امشب روی آنتن می‌رود و برای فردا به یاد علی حاتمی، فیلم «کمال‌الملک» را تدارک دیده است.

۲ خبر از شبکه نمایش؛ پخش «سی‌و سه روز» و «کمال‌الملک»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، شبکه نمایش دو فیلم را یکی به مناسبت روز مقاومت اسلامی و دیگری به یاد علی حاتمی تدارک دیده است. 

جزئیات این دو فیلم را در ادامه بخوانید:

فیلم سینمایی «سی و سه روز» روی آنتن شبکه نمایش

فیلم سینمایی «سی و سه روز» روایتی واقعی از جنگ سی و سه روزه رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان یکشنبه 22 مردادماه ساعت 19 پخش می‌شود.

این فیلم با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، حزب‌الله لبنان و دولت لبنان ساخته شده‌است.

«سی و سه روز»؛ روایتی واقعی از مقاومت یک روستای مجاور با رژیم صهیونیستی است که از حمله این رژیم به دیگر جناح‌های مقاومت جلوگیری می‌کند. فیلم عروسی یک زوج را در روستایی مرزی روایت می‌کند که همزمان می‌شود با حضور دو افسر رژیم صهیونیستی در خاک لبنان و اسارت آنان به دست جوانان این کشور...

پیر داغر (اوی)، باسم مغنیه (محمد)، یوسف الخال (یوسف)، کارمن لبوس (ام عباس)، نسرین طافش (حنان)، کنیدا علوش (نسرین)، دارین حمزه (هانا) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است، تجاوز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان که از زمین و هوا و دریا در 22 تیرماه سال 1385 آغاز شد و خسارت فراوانی را به مردم لبنان وارد کرد؛ سرانجام بعد از گذشت 33 روز مقاومت و ایستادگی مردم این سرزمین و حزب‌الله، منجر به ناکامی رژیم صهیونیستی و شکست سنگین آن‌ها شد.

باز پخش فیلم سینمایی سی و سه روز دوشنبه 23 مرداد ساعت 8 صبح و 13 ظهر از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«کمال الملک» به یاد علی حاتمی

شبکه نمایش دوشنبه 23 مرداد همزمان با زادروز علی حاتمی  فیلم سینمایی «کمال الملک» به کارگردانی علی حاتمی را روی آنتن می‌برد.

 فیلم سینمایی «کمال الملک» به کارگردانی زنده یاد علی حاتمی محصول سال 1362 دوشنبه ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

فیلم «کمال الملک» روایتی از زندگی این نقاش بزرگ و سرشناس ایرانی را نقل می‌کند: از زمان جوانی که از یک هنرکده انتخاب و وارد دربار ناصرالدین‌شاه می‌شود تا دوره پهلوی اول... 

علی نصیریان و زنده یادان: جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز و داود رشیدی و پرویز پورحسینی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

علی حاتمی، نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان متولد 23 مرداد ماه 1323 بود که 14 آذر 1375 در سن 52 سالگی در اثر سرطان درگذشت.

گفتنی است، فیلم سینمایی «کمال الملک» دوشنبه شب ساعت 19 پخش می‌شود و بازپخش آن روز سه شنبه ساعت‌های 8 صبح و 13 ظهر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.