مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دما در انتظار پایتخت‌نشینان

به گزارش قدس آنلاین، وضعیت جوی استان طی ۵ روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی نواحی غربی و ارتفاعات استان گاهی وزش باد شدید، در مناطق مستعد احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و در ساعات عصر در ارتفاعات افزایش ابر مورد انتظار است؛ همچنین از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد و آبعلی و فیروزکوه به ترتیب با بیشینه دمای ۲۵ و ۲۶ درجه و کمینه دمای ۱۳ و ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان هستند.

لازم به ذکر است امروز دمای هوا در نقاطی از استان تهران مانند پاکدشت، پیشوا، قرچک و ورامین تا سقف ۳۸ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا خواهد کرد؛ همچنین روز گذشته شهریار با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده است. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.