اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد به کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش قد سآنلاین به نقل از فارس شهریار حیدری نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آقای اسماعیلی گزارش کاملی در مورد برنامه‌های ۲ سال گذشته وزارت ارشاد به کمیسیون دادند.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ما توفیقات زیادی در قسمت‌های هنری، سینمایی، فرهنگی، ساخت و ساز، زیر بنایی داشتیم. همچنین در حوزه‌های فرهنگی با کشورهای مختلف همکاری‌ کردیم از جمله با کشور عراق که فیلم‌هایی را برای اولین بار در این کشور پخش کردند.

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۰ نفر از نمایندگان سوالات خود را از وزیر پرسیدند. نمایندگان معتقد بودند باید وزارت ارشاد تلاش بیشتری در این بازه زمانی می‌کرد. در مجموع عملکرد وزیر ارشاد برای کمیسیون قابل قبول بود. 

حیدری گفت: آقای اسماعیلی به تقویت سینماها نسبت به گذشته خبر داد و گفت که در صد بسیار زیادی از مردم از برنامه‌های سینمایی، خصوصاً فیلم‌های مقاومت استقبال کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.