برخی از هنرمندان در فضای مجازی نسبت به حمله تروریستی غروب یکشنبه (۲۲ مرداد) به حرم مطهر شاهچراغ (ع) واکنش نشان دادند.

پیام تسلیت برخی هنرمندان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه (۲۲ مرداد) با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد. این تروریست تکفیری تبعه تاجیک در همان بدو ورود به صحن با جانفشانی یکی از خدام و سرعت عمل یگان حفاظت دستگیر شد.

در این حادثه تاکنون یک نفر شهید (خادم حرم) و ۹ نفر مجروح یا مصدوم شدند که همه آنان به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

حرم شاهچراغ(ع) چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

جمعی از هنرمندان در فضای مجازی نسبت به حمله تروریستی غروب یکشنبه (۲۲ مرداد) به حرم مطهر شاهچراغ (ع) واکنش نشان دادند و این حادثه را محکوم کردند.

حسن روح الامین هنرمند نقاش، اثری که سال ۱۴۰۱ در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) به تصویر کشیده بود را بازنشر کرد.

وی درباره این اثر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: « تقدیم به پیشگاه مبارک حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع). چرا که شما خاندان کرم و مهربانی هستید و این حادثه غمبار اول قلب نازنین شما را متالم و داغدار کرد که میهمانان و زائزین شما بودند آقا جان.

ضمن عرض تسلیت خدمت شما و ملت شریف ایران این تابلوی نقاشی که در روز نوزدهم آبان ماه به تصویر کشیده شد را پیشکش آستان مبارکتان میکنیم امید است که مقبول افتد. تابلوی نقاشی، تکنیک: اکرلیک روی بوم، ابعاد۱۰۰*۱۲۰سانتی متر»

پیام تسلیت برخی هنرمندان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

حبیب رضایی، شبنم مقدمی بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون و محسن رجب‌پور ناشر و تهیه‌کننده موسیقی نیز با انتشار تصویری ضمن یادآوری حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در آبان ماه سال گذشته، حمله تروریستی مردادماه امسال به این حرم مقدس را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت برخی هنرمندان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

امیر مقاره و امید جهان خواننده‌های موسیقی پاپ نیز حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و جان باختن و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان را در پی این حمله تروریستی تسلیت گفتند.

در تصویر پیام مقاره آمده است: «شاه‌چراغ. بگو در آخر کار چگونه این همه رنج را شماره می‌کنند؟»

پیام تسلیت برخی هنرمندان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

امید جهان نیز با انتشار تصویری از حرم مطهر شاهچراغ(ع) حمله تروریستی به این حرم را محکوم کرده است.

پیام تسلیت برخی هنرمندان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.