زمان و مکان تشییع خادم شهید دومین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشخص شد.

پیکر خادم شهید شاهچراغ (ع) چهارشنبه تشییع و به خاک سپرده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس احمد بن موسی (ع) گفت: پیکر مطهر غلام‌عباس عباسی خادم شهید این آستان مقدس که در حادثه تروریستی ۲۲ مرداد ماه به فیض شهادت نائل آمد روز چهارشنبه به خاک سپرده می‌شود.

امیر عباس حقیقی افزود: مراسم تشییع این شهید حرم ساعت ۹ صبح این روز از میدان شهدا تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر شهید عباسی پس از اقامه نماز، در صحن سومین حرم اهل بیت و در جوار شهدای نخستین حمله تروریستی به این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

خادم شهید حمله تروریستی غروب یکشنبه به حرم شاهچراغ

شهید غلام عباس عباسی رزمنده و برادر آزاده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس بود که همیشه آرزوی شهادت در دل و جان داشت، ️در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و دو برادر و سه خواهر داشت.

او پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دی ماه سال ۱۳۶۰ وارد سپاه شد و برای دفاع از میهن اسلامی عازم جبهه شد. ️این شهید گرانقدر در پشت جبهه نیز در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی به جنگ در نقاط مختلف فعالیت داشت و کار برای خدا را افتخاری برای خود می‌دانست.

این خادم افتخاری شاهچراغ (ع) پس از پایان جنگ تحمیلی وی در ناحیه مقاومت سپاه خرامه خدمت کرد و در سال ۱۳۸۲ به افتخار بازنشستگی از سپاه پاسداران نائل شد.

به گفته نزدیکان شهید عباسی، او همواره آرزوی شهادت داشت و هر زمان که به سمت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) رهسپار می‌شد از شهدا اذن ورود می‌گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.