عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام تروریستی شاهچراغ گفت: باید با سرچشمه‌های این ترور کور و کشورهایی که تروریست پرورند و به دنبال صادر کردن تروریست هستند برخورد شدید شود.

سلیمی: باید با سرچشمه‌های حادثه تروریستی شاهچراغ برخورد شدید شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ گفت: حادثه تروریستی که در حرم حضرت شاهچراغ اتفاق افتاد یک ترور کور بود و پشت صحنه این ماجرا استکبار جهانی به خصوص امریکا و صهیونیست ها هستند.

سلیمی افزود: تروریست‌ها به دنبال آن بوده اند که کشتار فجیحی در شیراز و چند نقطه دیگه کشور انجام دهند و هدفشان آن بود که به صورت سلسه وار در گوشه گوشه کشور عملیات کنند که نیروهای امنیتی با اقتدار و هوشیاری اجازه ندادند به هدفشان برسند.

نماینده مردم محلات و دلیجان ادامه داد: انصافا نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مقتدرانه در این حوزه ورود پیدا کردند. علی رغم  همه تلاش های ارزشمندی که نیروهای امنیتی انجام داده اند باید ریشه‌های اصلی را  بخشکانند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در اردوگاه‌هایی که در برخی از کشورها دارند ده‌ها کودک را برای اقدامات تروریستی آموزش می دهد که نشان دهنده آن است که آمریکایی‌ها برای کشور ما اهداف شومی را طراحی کرده اند و از اقدامات علیه جمهوری اسلامی حمایت نظامی و مالی می کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:  معتقد هستم باید با سر چشمه‌های این ترور کور در شاهچراغ برخورد شدید انجام شود. کشورهایی که تروریست پرورند  و به دنبال صادر کردن تروریست هستند باید با این کشورها برخورد شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.