سایکودرام «دردنوشان» به نویسندگی و کارگردانی عمار تفتی برای اولین بار، در تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

عمار تفتی «دردنوشان» را روی صحنه می‌برد

به گزارش قدس آنلاین، عمار تفتی نویسنده و کارگردان نمایش «دُردنوشان» این نمایش را از اواخر مردادماه، به تهیه‌کنندگی دکتر محمد معیری، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، به روی صحنه می‌برد.

تفتی، با روایت بخشی از زندگی خویش بعنوان یک بال سایکودرام، در کنار اشعار سعدی شیرازی، که به وسیله گروه موسیقی زنده انجام می‌شود و بعنوان بال دوم سایکودرام، این نمایش را به روی صحنه می‌برد.

گروه موسیقی این اجرا یک گروه حرفه‌ای موسیقی تئاتر به سرپرستی و آهنگ سازی مهرپاد زحمتکش، دکلمه مبینا منصوری و خوانندگی نوید نوبخت می‌باشد که پنج غزل از غزلیات جناب سعدی را بر روی صحنه اجرا می کنند.

به باور گروه نمایش، اشعار عرفای ایران خاصیت درمان گرایانه دارد و دارای یک سطح فرکانسی است که در روان آدمی، درمانگری می‌کند و در این اجرا بطور اختصاصی به غزلیات سعدی پرداخته است.

همچنین در این اجرا صحاب‌الدین کریمی بعنوان مدیر هنری و طراح نور، امیر پارسائیان‌مهر، مدیر تولید و مدیر امور رسانه‌ای، مهاباد زحمتکش، مدیر هماهنگی و کتایون اسدی بعنوان منشی صحنه کارگردان اثر را یاری می‌کنند.

پیش فروش سه روز نخست این نمایش، در سایت تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت نمایش دُردنوشان و کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.