شهردار تایباد گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی ۲۷۶۸ جوان تایبادی صاحب خانه می‌شوند.

بیش از ۲۵۰۰ جوان تایبادی در طرح ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند

به گزارش قدس خراسان، مهرداد کریم‌زاده  اظهار کرد: به منظور رفع مشکل مسکن، طی تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی ۴۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی به این شهرداری واگذار شد که در این طرح ۲۷۶۸ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۶۸ درصد عملیات خاک‌برداری اراضی، ۱۰۰ درصد عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، ۶۵ درصد عملیات خاک‌ریزی، ۶ درصد شن‌ریزی و زیرسازی و همچنین ۵ درصد اجرای کانیو در این اراضی انجام شده است.

شهردار تایباد با اشاره به اینکه با انجام این تفاهم‌نامه ۲۷۶۸ جوان تایبادی صاحب‌خانه می‌شوند، اعلام کرد: شهرداری تایباد با اجرای این تفاهم‌نامه در صدور پروانه ساختمانی املاک نسبت به سایر شهرداری‌ها در استان پیشرفت خوبی داشته و اکنون پیش‌نویس ۲۵۳۴ واحد مسکونی طرح سایت ۴۳ هکتاری، ۱۹۰ واحد سایت انبوه‌سازان و ۴۴ واحد خود مالکی انجام شده است.

کریم زاده افزود: حجم نخاله ساختمانی جمع‌آوری شده بالغ‌بر ۳۰ هزار مترمکعب و ۵۶ هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاک‌برداری در این اراضی انجام شده و تاکنون ۲۶ هزار و ۷۵۰ مترمکعب خاکریزی مسیرها نیز اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ۱۷۰ هزار متر مکعب شن‌ریزی و ۲۰ هزار متر طول جدول‌گذاری نیاز دارد که در حال اجرا است.

شهردار تایباد مطرح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه پرونده مربوط به طرح اقدام ملی مسکن فاقد پیش‌نویس در شهرداری تایباد موجود نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.