منابع سوری از ترور یک افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور در شرق این کشور خبر دادند.

افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور ترور شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روسیاالیوم، منابع سوری از کشته شدن یک افسر پلیس سوریه در منطقه المیادین در حومه دیرالزور در حمله تروریستی خبر دادند.

افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور ترور شد

وزارت کشور سوریه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ستوان محمد یاسین العون، از نیروهای پلیس منطقه المیادین در استان دیرالزور بر اثر تیراندازی از سوی افراد ناشناسی که سوار بر موتور سیکلت بودند، کشته شد.

لازم به ذکر است که ۲۰ سرباز سوری بر اثر حمله داعش در استان دیرالزور در یازدهم آگوست جاری جان باختند و ۱۰ سرباز دیگر زخمی شدند.

خبر دیگر از سوریه اینکه آناتولی اعلام کرد: ارتش آمریکا اخیراً مانوری با عناصر تروریستی «پ ک ک» و «ی پ گ» در شهر قامشلی از توابع استان حسکه در شمال شرق سوریه انجام داده است.

خبرنگار آناتولی گزارش داد: نظامیان آمریکایی در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۷ اوت با ده ها نفر از عناصر تروریستی «پ ک ک» و «ی پ گ» این رزمایش را انجام داده اند. در این رزمایش از خودروهای زرهی «برادلی» ساخت آمریکا و انواع سلاح های سنگین استفاده شد. ارتش آمریکا پیوسته در حال آموزش عناصر این سازمان در کوهستان «عبدالعزیز» در حسکه و پایگاه های آن در میادین نفتی «العمر» و «کنکو» در استان دیرالزور است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.