سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان گفت: می‌خواهم از همه ایرانی ها بخواهم که به دختران ما افتخار کنید چرا که بعد از ۴۰ سال ایران را با بازی فینال در دنیا شناخته‌اند.

کاپوچیانی: به دختران ما افتخار کنید زیرا بعد از ۴۰ سال ایران را با بازی فینال در دنیا شناختند

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس تیم ملی بسکتبال زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت کاپ دسته دوم آسیا مقابل اردن به پیروزی رسید و فینالیست شد اما در فینال این مسابقات، تنها یک گام تا تاریخ سازی کم آورد تا با شایستگی عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده و نتواند به دویژن A صعود کند.

النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی در مورد این موفقیت بیان کرد: ایران آخرین بازی جام ملت های آسیا، جام حذفی دسته پنجم بانوان را برگزار کردیم اما متأسفانه، ما فینال را باختیم؛ این شکست برای من مثل این است که پیروز شدیم، زیرا پس از سال‌هااین دختران به یک موفقی تاریخی نزدیک شدند و فقط یک گام تا موفقیت کم اوردند آنها تلاش زیادی کردند و  خیلی پیشرفت کردند؛ سطح بازی ها را تغییر یافته و  آنها بسکتبال متفاوتی بازی کردند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان، همه کادر من، خیلی سخت کار کردند و برای بازی فینال به اینجا آمدند. من به دخترانم و کادرم افتخار میکنم، آنها تلاش زیادی کردند، کار بزرگی کردند و به نتیجه رسیدندو همانطور که من احترام آنها را به دست آوردم، آنها نیز احترام من را به دست آوردند. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: من به این تیم بسیار افتخار می کنم و می خواهم از همه ایرانی ها بخواهم که به دختران ما افتخار کنید چراکه بعد از ۴۰ سال ایران را با بازی فینال در دنیا شناخته اند و من معتقدم که این روند در ادامه حتی بهتر خواهد بود. بنابراین باید از همه بازیکنانم و از همه ایرانی‌هایی که ما را حمایت می‌کنند تشکر کنم.

نسل فعلی آنها سعی می کنند همه چیز را برای ما انجام دهند و من من معتقدم، که آینده ای  درخشان برای ایران وجود دارد. من شخصاً از این فرصت سپاسگزارم. از شما متشکرم که این فرصت را به من دادید تا با این دختران کار کنم و  من تمام تلاشم را کردم و من معتدقم ما درست است در بازی شکست خوردیم اما برنده کسی نیست که جام را برنده شود و برنده کسی است که  برای پیروزی با تمام وجود تلاش کند؛ بنابراین من و دخترانم و کادرم برنده هستیم. خیلی ممنونم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.