نسخه قاچاق فیلم توقف شده «ارادتمند نازنین بهاره تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی بعد از انتشار غیرقانونی فیلم های «تفریق» و «بی رویا» در کانالهای تلگرامی منتشر شد.

انتشار نسخه قاچاق فیلم توقیفی «ارادتمند نازنین بهاره تینا»

به گزارش قدس آنلاین، در فاصله کمتر از یک هفته از قاچاق و انتشار فیلم سینمایی «تفریق» اثر مانی حقیقی و فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری، فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز به صورت غیرقانونی در تلگرام منتشر شد تا رکورد قاچاق سه فیلم در کمتر از یک هفته ثبت شود.

پیش از این دو فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در وضعیت مشابهی به صورت غیرقانونی در کانالهای تلگرامی منتشر شدند و توصیه های تهیه کننده فیلم «جنگ جهانی سوم» برای تماشای این فیلم در سینماها هم چندان موثر واقع نشد.

با انتشار نسخه فیلم توقیف شده عبدالرضا کاهانی حالا قاچاق فیلم‌ها به یک بحران جدی برای سینمای ایران تبدیل شده است.

داستان فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» درباره سه دختر مجرد با خاستگاه‌های فکری متفاوت است که به دل خیابان می‌زنند و با حضور در مهمانی‌های شبانه، مردان عیاش را فریب می دهند. مهناز افشار در نقش تینا، طناز طباطبایی در نقش بهاره، آیدا ماهیانی در نقش نازنین، سحر دولتشاهی در نقش مهسا و مهران غفوریان در نقش بهزاد در این فیلم مقابل دوربین معین‌رضا مطلبی بازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.