سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مبنای محاسبات تعرفه پرستاری در سال جاری، سامانه کارآمد خواهد بود.

مبنای محاسبات تعرفه پرستاری، سامانه کارآمد خواهد بود

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ایوب توکلیان اظهار کرد: سامانه مراقبت پرستاری با هدف  اجرای تعرفه پرستاری مبتنی بر داده‌های آنلاین وابسته به بیماران و  نظارت برخط بر نیروهای پرستاری راه‌اندازی شده است، به طوری که از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۹۴ انتصاب انجام شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: تقسیم شیفت‌ها، توزیع نیروی انسانی حوزه پرستاری، سطوح مراقبتی و بهبود وضعیت مستندسازی داده‌های HIS ، آمار بیماران و الکترونیک کردن گزارش پرستاری در دفاتر از جمله امکانات این سامانه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه بخشی از سامانه اطلاعات بیمارستانی دانشگاه است خاطرنشان کرد: این سامانه در حال حاضر در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی در حال اجراست و داده‌های ثبت شده در این سامانه مبنای محاسبات سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

توکلیان با اشاره به اینکه برای کل بیماران بستری شده در بیمارستان‌های دانشگاهی مطابق کیس متد پرستار ثبت خواهد شد، اظهار کرد: با اجرای این سامانه امکان بررسی عملکرد کارکنان حوزه پرستاری وجود دارد.

گفتنی است؛ کمیته فنی سامانه پرستاری با حضور کارشناسان مدیریت اقتصاد درمان ،مدیریت پرستاری و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات نقش پررنگی در راه‌اندازی این سامانه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.