سردار محمد اشعری طی مراسمی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به عنوان فرمانده جدید قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه معرفی شد.

سردار اشعری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم  امنیت مردم را خط قرمز خواند و گفت: مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت در مرزهای کشور دارند.

وی افزود: امروز شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آن‌ها سپرده‌ایم.

سردار پاکپور بیان کرد: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

در این مراسم  که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی از علما اهل سنت و شیعه برگزار شد، از زحمات سردار «سید حسن مرتضوی» تجلیل و سردار سرتیپ دوم پاسدار «‌محمد اشعری» به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه حکم خود را دریافت کرد.

گفتنی است؛ سردار مرتضوی پیش از این به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران منصوب شده بود.

سردار اشعری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه شد

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.