معاون هماهنگی امور اقصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هفته دولت نقطه حرکتی برای تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط دولت است.

هفته دولت نقطه حرکتی برای امیدآفرینی میان مردم است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، ابوالفضل چمندی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: هفته دولت نقطه حرکتی برای تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط دولت است تا با انتقال خدمات به مردم در میان آن‌ها امیدآفرینی کرد.

معاون هماهنگی امور اقصادی استانداری خراسان رضوی افزود: خدمات زیادی طی دو سال گذشته توسط دولت در خراسان رضوی ارائه شده که باید اقدامات در حوزه عملکردی دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی شود.

وی با تأکید براینکه تمام کارها برای مردم انجام می‌شود پس باید مردم هم بدانند چه اقداماتی برای آن‌ها صورت گرفته است، گفت: هفته دولت نقطه حرکتی بوده و دستگاه‌های اجرایی باید تا دهه فجر هر ماه یک رویداد تبیینی و اطلاع‌رسانی را تعریف کنند.

چمندی بیان کرد: انتقال اقدامات و فعالیت‌های انجام شده به مردم در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد چون آینده ایران اسلامی مهم بوده و جوانان باید به خاک و وطن خود امید داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقصادی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: اگر در بیان فعالیت‌ها و اقدامات روایت گر اول باشیم و خبر را به صحنه انتقال دهیم قطعاً می‌توان نوع خبر و خوب و بد آن را نیز برای مخاطب مشخص کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.